Re: Proszę o opinię (drukarce KYOCERA FS-600)

Autor: Jęczuś <jeczuss_at_interia.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 00:11:40 MET

Użytkownik kakiet napisał:
> Witam:)
> Trafiła mi się okazja kupna drukarki KYOCERA FS-600. Czy się opłaca?
> Czy
> bęben często się psuje? A może jakieś inne elementy są wadliwe i często padają?
>
> Dodam, ze drukarka będzie eksploatowana w domowym zaciszu....
>
> Pozdrowienia
> kakiet

Witam
Odradzam , są to drukarki najczęściej polisingowe , które chyba trafiły
do Polski z Europy Zachodniej , sam posiadam fs680 .
Nie jestem zadowolony z niej , drukuje dość blado , czasem trzeba ją
potrząsnąć , myslałem że developer wysiadł , wymieniłem i podrukowała
jakiś czas normalnie i wróciło do bladych wydruków .
Szukałem info na temat jak się sprawuje i coś musi być nie tak , ponoć
nowsze z jednoskładnikowym tonerem są okey .
Pzdr
Piotr