Re: trojany i brak mozliwosci instalacji nowego sytemu (xp)

Autor: rav <r.zrobecki_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 23:53:04 MET

> grupa chyba niewlasciwa, zadaj pytanie raczej na zwiazanej z windowsem, ale
> moze zasugeruje zeby wystartowac z plyty CD skoro nie ma floppa.

no jakby nie patrzec moj problem dotyczy peceta. Probowalem startowac z plyty
CD (instalator XP) ale instalacja upada juz po kilku sekundach w zwiazku z
jakims bledem (brak dostepu do katalogu xxx na dysku C, absurd!).

W zwiazku z tym ze nie mam stacji dyskietek, chcialbym sobie nagrac na plyte
CD taki zestaw jaki jest na dyskietce startowej od win98, zeby komputer
uruchomil sie z plyty i przeszedl do wiersza polecen, zeby moc wklepac format c: