Re: jak składacie komputer z dobrym zasilaczem?

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie.spamuj.gazeta.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 23:03:29 MET

Niejaki/a Pawel w wiadomości <news:csemm8$oir$1@news.onet.pl> stwierdził(a)
jakoby:

> Jak WY rozwiazujecie ten problem

My rozwiązujemy ten problem idąc do tak zwanego sklepu komputerowego, i
zwracając się do sprzedawcy. Mówimy mu że chcemy tą obudowę z tym
zasilaczem. Jeżeli sklep jest wystarczająco dużej klasy z owej obudowy
wymontuje zasilcz, odliczy 50zł od ceny po czym wmontuje nowy, żądany. ]

Jeżeli sprzedawca odmawia wykonania tej operacji, mówimy mu "do widzenia"
po czym idziemy do prawdziwego sklepu.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//