przekierowanie wydruków z LPT na USB

Autor: greg <quliver_at_interia.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 21:19:17 MET

poszukuję nalepszego rowiązania dla uruchomienia drukarki HP LJ 1010 na USB
dla programu księgowego pracującego w Win98 ale w środowisku DOS...
Uruchomiłem tą drukarkę używjąc instrukcji:
        net use lpt1 \\nazwa_komputera\ USB_printer
ale drukowanie odbywa się z dużym opóźnieniem.
Znalazłem w necie rozwiązanie oparte na programie PrintFile, który działając
w tle wysyła na drukarkę plik o określonej nazwie pojawiający się w
określonym katalogu, ale to rozwiązanie rónież nie jest idealne.
Może ktoś zna program, który od razu przekieruje wydruki z LPT na USB?????
Pozdrawiam...