Re: Obraz z kompa naTV

Autor: K78 <express_at_poczta.fm>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 20:54:00 MET

Użytkownik "Sith" <s1810@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:675c.00001596.41eabbb3@newsgate.onet.pl...

> Niestety nie pomoglo , mam PAL-B i nie ma kolorów , przed zainstalowaniem
> sterowników jak odpalilem divix to buBy napisy po zainstalowaniy sterów
nvidii
> to napisów juz nie ma i obraz jest czarno bialy :(

Hmmm... to może gdzies w opcjach klonowania obrazu albo w menedzerze
pulpitów nVidia - chodzi o to by ustawić to samo w obu monitorach - nVidia
domyślnie chyba traktuje to jak dwa oddzielne monitory w których można co
innego pokazywać.... moge się mylić, troche juz czasu minęło jak męczyłem
sie u siebie... ale chyba w dobrym kierunku ida moje myśli...