Re: czy mam uszkodzony dysk ??

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 19:42:41 MET

Marco wrote:

> A próbowałeś w zupełnie innym komputerze? Nawet jeśli nie to i tak bym
> reklamował.

nie za bardzo rozumiem po co?? mam zasilacz i dysk; podlaczam + dla
zdrowia zasilacza podpinam pod niego jeszcze cos (np. plyte glowna);
robie to samo na kilku innych zasilaczach; mam tez sprawdzic z inna
plyta glowna (ktora robi tam tylko za dodatkowe obciazenie dla
zasilacza)??

poza tym tak jak napisalem wczesniej, po rozkreceniu sie, dysk
dziala pieknie - wddiag mowi, ze jest to zupelnie sprawny dysk;

adas;