Re: Jaki wybrać zasilacz?

Autor: Maciej Olędzki <ldevil_at_na.onecie>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 18:47:27 MET

Dnia Sun, 16 Jan 2005 18:34:30 +0100, JackEK napisał(a):

> wiesz - wiadomo ze w cenie 100 zl producent na jakies kompromisy musial
> pojsc. Mowiac delikatnie - najcichszy to on nie jest, ale bezpieczny jak
> najbardziej. Jezeli zalezy ci na ciszy i bezpieczensywie to juz raczej cos w
> cenie 250 zl ci pozostaje - moze jakis tagan ?

No własnie nad nim też myślałem. Ale on ma jeszcze 2 konkuretnów: topower i
zalman (który jest niestety trochę słabszy). No i nie wiem co sądzić o
zasilaczu firmy hiper. Cena wskazuje, że raczej można sobie dać spokój,
chociaż z jakiegoś powodu wylądował w komputroniku w dziale high-end.

--
Pozdrawiam
Maciej Olędzki