Re: Jaki wybrać zasilacz?

Autor: Maciej Olędzki <ldevil_at_na.onecie>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 18:20:48 MET

Dnia Sun, 16 Jan 2005 17:54:05 +0100, Sander napisał(a):

> Zasilacz 300W w zupełności Ci wystarczy.
> A jeżeli kupisz 350-360W to będziesz miał na dłużej.

A po zmianie na AMD64? Na jakieś stronie wyczytałem, że to ok. 20W więcej.

> A ile kasy możesz na to przeznaczyć ?
> Bo te 245zł. to ...

Planowałem ok 150 - no może max 200, ale jak zobaczyłem, że w tej cenie
jest tylko ten hiper i chieftec to pomyślałem, że może te kilka dych więcej
uda się wysupłać. Powiedzmy, że 245PLN to maksymalna kwota którą mogę
przeznaczyć na naprawdę dobry i porządny zasilacz (musi też być cichy - na
pewno nie dam tyle za jakiegoś klekota). Inaczej mówiąc 245 to max i nie
zamierzam tego przekraczać. A gdyby się okazało, że np topower pod względem
jakości/głośności nie różni się zbytnio od tagana, to wziąłbym topowera.
Przy takim wzroście planowanych wydatków te 25 zeta to jest dla mnie dużo.

--
Pozdrawiam
Maciej Olędzki