Re: Pentium 100 na 166 lub więcej (RASOWANKO)

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 17:16:44 MET

Serwer napisał(a):
> Witam
> Mam taki problem chce podrasować Pentium 100 na 166 lub więcej tylko że
> procek ten mam zabezpieczenia do 133 MHz i chyba trzeba ciąć jakieś nóżki z
> tego co wiem aby ominać to zabezpieczenie
> mam płyte główną z magistralami 50,60,66 i Mnożnikami 1.5, 2, 2.5, 3
> procek jest chyba z serii (jeśli to jest seria) SY007 / SSS
> Jak macie jakieś pomysły piszcie

jakbys napisal ze ten procek to w telefonie to bym zrozumial, ale co
zyskasz jak bedziesz mial zamiast 133, 166MHz ? filmow nie zobaczysz,
mp3 chodza spokojnie na 133, .... podaj jakies praktyczne zastosowanie
tego ?:)

poza tym nie ma tam zadnych blokad ... poprostu procek nei wyrabia ... a
napieciami sie za bardzo nie pobawisz bo chodzi prawie na najwyzszych ...