Re: Glosniki 2.1 do 130 zl

Autor: <lev_at_k>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 16:28:35 MET

Kubaz wrote:

> Znalazlem jeszcze za 180 zl media-tech MT338
> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=4d454449415f544543485f4d54333338
> z opisu wyglada na niezle, ktos moglby cos powiedziec o nich?

Miałem przyjemność uzytkować "uboższą" wersję 2+1 by MT (Partita MT
333). Za te pieniądze (~150 PLN) były one conajmniej godne rozważenia.
Co prawda znaczek nie tak renomowany jak Creative - ale z reguły to nie
on decyduje o brzmieniu głośniczków ;-) AFAIK w tej klasie cenowej nie
mają one realnej konkurencji w odsłuchu, natomiast wykonanie nie jest
raczej tak dopracowane w szczegółach jak Creative np. zdarzały się
"szeleszczące" przy zmianie głośności potencjometry.

> --
> Kubaz

Pozdrawiam