Re: Ch³odzenie obudowy?????

Autor: Maciek M <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 13:26:50 MET

Heziu wrote:
> Dzis kupilem Celerona D320,do tego zasilacz chieftec dual fan i
> wentylatorek.Wszystko powinno do mnie dotrzec w tym tygodniu.Mam
> pytanie.Chce zamontowac ten wentylatorek w obudowie.Gdzie mam go
> przykrêciæ i jak ¿eby nie mieæ tony kurzu w ¶rodku.
Zeby ograniczyc ilosc kurzu w obudowie dodatkowy wentylator najlepiej
zamontowac jako tloczacy zimne powietrze. Wentylator taki powinien byc z
przodu na dole obudowy i pamietaj ze musi miec filtr powietrza. Zeby w
obudowie powstalo nadcisnienie (ktore zapobiegnie dostawaniu sie kurzu)
ten wentylator wtlaczajacy musi miec wieksza wydajnosc od tego w zasilaczu.
Pamietaj tez o tym ze lepsze rezultaty chlodzenia wnetrza osiaga sie
przez zastosowanie wentylatora wyciagajacego z tylu pod zasilaczem ;-)

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660