Re: Dobra konfiguracja

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 13:16:27 MET

Dnia Sun, 16 Jan 2005 11:31:32 +0100, Neo napisał(a):

> Witam
> Planuję zmienić konfigurację swojego kompa. Zastanawiałem się nad płytą gł.
> pod AMD 64 (Socket 939), pamięcią (512 lub 1024MB), kartą graficzną (tylko
> Radeon, może X600 Pro lub XT), twardym około 160MB z S-ATA,. Czy moglibyście
> podać jakąś sensowną konfigurację, ewentualnie doradzić w tej materii? Z
> góry THX
A do czego checesz używać ten swój komputer? Jak do gier to raczej 1GB
RAM i karta graficzna mocniejsza. Bardzo dobry jest GF6600GT (750zł).
Wprawdzie napisałeś że tylko ATi, ale IMHO kupowanie X600 za taką cenę
to głupota (wydajność zdecydowanie gorsza od 6600gt i tylko 4 potoki).
Przemyśl to jeszcze raz, tylko krowa nie zmienia swoich poglądów.
A64 3000+ i płytka na np. nForce4/ultra/SLI to IMHO świetne
rozwiązanie. Jeżeli chodzi o dyski, to u mnie bez zarzutu spisują się
samsungi - ciche, chłodne i bardzo szybkie.

> Benjamin
pozdr.