niesforny pc :P

Autor: kisage <kisage_at_interia.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 11:45:33 MET

Komp: Ath 1,3; 512RAM; GF3Ti, SBLive, sieciowka, HDD 120 Baracuda
Problem: (a w zasadzie kilka jednoczesnie :P )
Podczas wlaczania kompa startuje plyta gl., wiatraczek sie wlacza zarowno na
procku jak i na karcie graficznej.
Monitor jest w stanie stand by i sie nie wlacza !!
Na ruterku sprzetowym dioda link sie nie wlacza (nie ma polaczenia z kompem)
Nie dzieje sie tak za kazdym razem, czasem powlaczam/powylaczam go tak na
twardo kilka razy i sie zalacza.
Moje podejrzenie, ze to zasilacz (Rubikon 300W) ktory jak dotad sobie jakos
radzil.

Dodatkowym problemem ale raczej nie zwiazanym z tym jest to ze albo
klawiaturka mi szwankuje albo gniazdo przy plycie glownej-objawy: staly
nacisk na jakis klawisz, wylaczanie kompa niemal zaraz po wejsciu do
systemu, losowe przyciskanie jakichs klawiszy - objawy nie wystapuja
zawsze - ale ten problem to sobie wyjasnie jak tylko pozycze klawiaturke od
kumpla. Tymczasem nie wiem co z tym powyzej... :/