Re: wskazania HD TACH

Autor: ArD <ard1_at_tlen.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 10:47:18 MET

Dnia 1/16/2005 8:10 AM, Użytkownik mac napisał:
> HD TACH pokazuje mi zużycie procesora w okolicach 60 %. Jakieś pół roku temu
> było normalnie ok 20 % jak dla płyty na Via kt600Ausus A7V600 - X. Co to
> może być? Via Hiperiony najnowsze są. Może to zmiana tych hiperionów, które
> pojawiły się nie tak dawno temu? Jak to u was jest?

Gdy czytam grupę to zużycie procesora jest w okolicy 0-1%, gdy oglądam
film 10-25%, gdy gram lub bawię się VirtulDubem to dochodzi do 100%.
Dzieje sie tak niezależnie od wersji via i innych sterowników.

PS Kiedyś przy czytaniu poczty miałem 100%, ale to był tylko jakiś robak.

pozdrawiam ArD. GG #5089615 - nie odpowiadam na anonimy
Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!