Re: plyta + pamieci

Autor: INDYGO29 <Indygo29_at_vp.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 10:01:07 MET

Witam.
Bierz GeIL-a.
Z Kingmax-em mimo że firmowe przykre doświadczenia miałem. Z płytą MSI
KT4AV-L wcale współpracować nie chiał !!! Reset za resetem.
Wymieniłem płytkę na Abita NF7-S v. 2.0 i na niej nawet GoodRamy śmigają.
Choc trzeba przyznać że kręcić się już nie dadzą :((((
A co do procka to sam bym chętnie łyknoł Athlonika 64 nawet najsłabszego....
ale to zawsze przesiadka piętro wyżej bo mam AMD XP Palomino 1700+.
Choc i on się słabo kręci to jeszcze jakiś czas go będę miał ......
Pozdrawiam.