Re: A64 czy Barton?

Autor: Grzegorz Berek <grzeber_at_poczta.fm>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 09:59:52 MET

Witam!

Użytkownik "[sis]" <usun.kowalski-kamil@usun.wp.pl> napisał w wiadomości
news:csbe1n$o84$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Co wybrac?
>
> A64 2800+ czy M-XP Bartona 2500+.
> Do ilu mozna A64 skrecic (bartona da sie do 4000+ lekko).
>
> Dlaczego wiekszosc mowi, ze wydajniej 64-bit z pamiecia dzialaja, skoro i
> Barony i A64 maja FSB 200 - czyli jest to totalnie bez znaczenia...?

Jak dla mnie do codziennej pracy to P4. HT daje duzy komfort w codziennej
pracy. Responsywnosc systemu jest znacznie lepsza.
Jesli musisz do pracy AMD to wez 64 bitowy.
Czy jest szybszy - wszystko zalezy od aplikacji jakie uruchamiasz.
Ja uzywam A64 do szachow. I w tym kontretnym zastosowaniu przyspieszenie w
stosunku do 32 bitow wynosi zwykle 20%-60%. Oczywiscie program jest
skompilowany na 64 bity i chodzi na 64 bitowym OS-ie (Windows w moim
przypadku). No to tyle.

Pozdrawiam,

--
Marek Kolacz