Blue screen na starcie systemu

Autor: Paweł <pawelek22_at_tlen.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 02:47:55 MET

Witam grupowiczów

W komputerze w którym mam dysk z winxp ustawiony jako (master), po podpięciu
dodatkowego dysku (slave) pod tą samą taśmę, nie mogę już uruchomić systemu.
Pojawia się blue screen z komunikatem:

"Sprawdź czy na komputerze nie ma wirusów. Usuń wszelkie nowo zainstalowane
dyski twarde i kontrolery dysków twardych. Sprawdź dysk twardy i upewnij się
że jest on poprawnie zainstalowany i skonfigurowany następnie uruchom
program CHKDSK /F aby sprawdzić czy dysk nie jest uszkodzony a następnie
uruchom komputer.
STOP: 0x0000007B (0xF894C640, 0xC0000034,0x00000000,0x00000000)"

Problem pojawił się pare dni temu i pojawił się znikąd, zawsze podpinałem
drugi dysk w to samo złącze na taśmie i było wszystko w porządku. Obydwa
dyski przeskanowałem antywirusem i sprawdziłem programem chkdsk i
niepokazało żadnych błędów.

Jak to naprawić ??

Pozdrawiam
Paweł