Re: Notebok do 4500 zł

Autor: nomysz <a_at_c.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 02:03:15 MET

MC napisał(a):

> Zapomniałem dodać, na pewno nie chcę WXGA, strasznie to niepraktyczne. Może
> być XGA.

A czemu niepraktyczne? Mi sie bardzo podoba :) Ale do rzeczy... Niby
Acer ma GeForca, ale ten FX jest bardzo przecietny. Chociaz do prostych
gier starczy, a na pewno bedzie szybszy od zintegrowanego Intela. Tak,
ze suma sumarum chyba w tej cenie z podobnymi parametrami ciezko bedzie
cos znalesc :) Acer to calkiem dobra firma. AMD w laptopach tez daje
rade. Nie wiem jak sempron, ale athlon sprawuje sie dobrze.
Bierz tego Acera co zaproponowales.

Pozdrawiam