Re: dysk 2.5 , pomocy

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 00:02:33 MET

Użytkownik "KRystian" <krystol@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:csaqr7$8k2$1@atlantis.news.tpi.pl
> czesc
>
> Musze podlanczyc dysk 2.5(z laptopa) cala do Peceta. Mam
> przejsciowke, ale nie wiem jak ja wpiac bo mam 2 mozliwosci i
> napewno ktoras jest zla:)
>
> Pewnie ktos to juz przerabiał, napiecie jest po stronie 1 pinu
> (blizej pinow odpowiadajacych za master/slave )??

Pin numer 1 jest wypada po stronie zworek master/slave, a zasilanie
podpięte jest po stronie przeciwnej, do dwóch ostatnich pinów w
przejściówce. Innymi słowy kładąc dysk normalnie, na "brzuszku", i
patrząc się na niego od tyłu - pin numer 1 będzie w górnym rzędzie z
prawej strony dysku.

/odpowiadając zmień px na pl/