Padnięty komp :-(

Autor: satyr <t_kurzy_at_USUŃTO.tlen.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 23:45:21 MET

Mam dziwny problem do zgryzienia !!!. Wszystkie metody które znam już
wypróbowałem , ale może nie znam wszystkich .
Mam komputer który jak startuję to wszystko zaczyna chodzić (wiatrak na
procku , oraz na grafie .) tak więc wszystko działa - ale tutaj zaczyna się
problem.
Wszystko działa - ale sygnał nie idzie na monitor i się nie uruchamia ? -
nawet bios - wszystko wygląda tak jak by bios był padnięty - tak sądzę .
Ale czy jak bios jest padnięty to będzie jakaś reakcja podczas odpalania na
monitorze ? Cos powinno się pojawić czy też nie !!
Robiłem mu reset Biosu , ale też nic nie pomogło . Zmieniłem też już
grafikę - bo myślałem że grafika jest uwalona , ale grafa wyciągnięta z
innego kompa też nic nie dała ?
Tak więc jakie macie propozycje , aby coś się ruszyło , co sprawdzić ? Albo
jak to sprawdzić .
To jest stary komp - płyta SystemBoard M726RT .
Jak macie może jakies pomysły to proszę o pomoc , za którą z góry dziękuję.
Satyr