Re: Padl komputerek...

Autor: Qgar <qgar_at_interia.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 22:49:15 MET

Użytkownik "Tomasz" <labeo7@poczta.onet.pl_usun> napisał w wiadomości
news:csc272$9kb$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Qgar" <qgar@interia.pl> napisał w wiadomości
>
> napisz co za procek, byc moze wiatrak sie zjaral na procku i procek sie
> przegrzal? napisz czy wiatrak w zasilaczu zachowuje sie tak samo?
Akurat nie mam tego sprzetu pod reka, ale bebechy sa w przyblizeniu
takie:
- zasilacz - marki nieznanej, ale ten z najnizszych polek o ile sie nie myle
- plyta glowna - jaka Mercury, chipsetu nie pamietam, ale obsluguje
pamieci DDR i SDR
- procek - Athlon 1600+
- pamieci - 1 kosc 256 MB SDR
To + grafika: GeForce2 MX400 64bit marki "no name" sie wogole nie
odzywa.
Reszta raczej nie ma tu wiec znaczenia, ale tez napisze
- HDD - WD 40GB
- DVD-ROM
- flop
- modem

Aha, a co do przegrzania sie procka, to bym sie wcale nie zdziwil. Bo jak
juz ten sprzecior caly rozbieralem, to przy okazji wyczyscilem. Byl tak
zakurzony, ze @#@%#... a co najgorsze, jak zajrzalem pod radiator
to moim oczom ukazal sie procek w polowie upackany pasta, tak
ktos go poczestowal i dziwie sie, ze wczesniej go przez to szlag nie trafil.
No ale skoro wytrzymal tak 3 latka, to chyba to nie od tego tym razem.

Pozdrawiam
Qgar
qgar[at]interia[dot]pl