Re: A64 czy Barton?

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 22:16:25 MET

[sis] wrote:

> zakrecilem sie kompletnie. wszyscy mowia, zeby A64 kupowac i to
> najlepiej na s939...

Bo to najbardziej przyszlosciowy socket obecnie, ale niestety drogi.

> ps. mala uwaga - jestem programista - komp do pracy, a nie giercowania.

To w zupelnosci nie sa Ci potrzebne takie bajery, jak pamiec w dualu. Duzo
ramu, szybki dysk, a taki 3200+ to az zanadto. Sam w sumie programuje i
posiadam wlasnie takiego procka, to wiem jak to wyglada.
Za to nad 64bitami bym sie zastanowil - niedlugo wejdzie WinXP 64bit i
majac takiego procka AMD64 zyskujemy tym samym mozliwosc pisania
64bitowego oprogramowania. A to w sumie jest przyszlosciowa sprawa.

--