Re: laptop dla szefa

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 20:46:34 MET

"Calme" csanho$hc4$1@nemesis.news.tpi.pl

> dokładnie a reszta matołków zap......... na szefa, który sam nie wie czego
> chce ale musi mieć "full wypas"

To ich problem, że na takich szefów pracują. :)
Ja pracowałem na siebie samego -- nie miałem nawet
pracowników i zarabiałem wystarczająco dużo, aby żyć. :)
I pewnie nadal bym tak żył, gdyby nie dumne_inaczej
plany duchownych katolickich, którzy przy mojej
pomocy chcieli pompować pieniądze z kasy miasta
do kasy owych duchownych. :)

E. :)