Re: Jaka DVD-RW?

Autor: allerune <allerune_at_adres.mail.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 19:34:44 MET

Użytkownik "Jacek" <nospam@nospam.pl.pl> napisał w wiadomości
news:csb812$8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Piotr Karwowski" <piotrkarwowskiWYTNIJ@WYTNIJspymac.com>
> napisał

> Oczywiście, pisałem z głowy i pomyliłem cyferki.Przepraszam za błąd.

> Faktycznie drobiazg:) Tylko o ile poprawia komfort ptracy :)
> Poczekam na pierwsze testy NEC-a 3520 i jeśli nadal nie ma overburningu i
> nic ciekawego nie wniesie biorę Toshibę.

Mi NERO mowi ze overburning w 3520 jest, co ciekawe wczoraj gdy chcialem
wypalic zwyklego cd-r maksymalna predkosc ktora moglem ustawic wynosila x34,
teraz patrze ze jest juz 48 :-)

W sumie mam za duzo innych problemow zeby na powaznie sie zajac tym.
Pierwsze wrazenie bylo jednak takie ze NEC nie odczytal porysowanej plytki z
Windowsem z ktorym bez problemu poradzil sobie Combo LiteOn.

--
allerune
GG:3236908