ASROCK jaka pamięć?

Autor: syzer <Syzer3TOWYTNIJ_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 18:46:41 MET

proszę o szybką odpowiedź:
muszę kupić płytę główną jak najtańszą co sądzićie o asrock k7s741 SIS 741?
może kupić inny model bo chcę włożyć semprona jak najtańszego (2300?)
mam dylemat czy lepiej dać 1x512 czy może 2x256
kolega ma K7vm2 i jak miał tylko 1 slot pamięci (1x512) to mu wolno działał
komp, ale nie sądzę aby przy sis741 był podobny problem?
czy można na tej płycie ustawić dual channel? jak nie to na jakiej asrocka
można?

ostatnie (tym razem juz lamerskie) pytanie: zakładam, ze do slotu AGPx8
można włączyc kartę x4? mam 64mb geforce 2mx - chyba nie spłonie na FSB333 ?

jeśli jakieś podobne problemy były poruszane na grupie/googlu to proszę o
linka.