Re: A64 czy Barton?

Autor: Bartosz Śmigaj <smigaj_at_post.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 16:56:37 MET

On Sat, 15 Jan 2005 16:45:30 +0100, [sis] <usun.kowalski-kamil@usun.wp.pl>
wrote:

> Co wybrac?
>
> A64 2800+ czy M-XP Bartona 2500+.
> Do ilu mozna A64 skrecic (bartona da sie do 4000+ lekko).
>
> Dlaczego wiekszosc mowi, ze wydajniej 64-bit z pamiecia dzialaja, skoro i
> Barony i A64 maja FSB 200 - czyli jest to totalnie bez znaczenia...?
>
> ps. ma ktos linki do screenow porownujacych Bartony z A64?

Ja bym bral A64. A z ta wydajnoscia moze chodzic o to, ze w A64 mozna bez
wiekszych problemow pusic asynchronicznie pamieci. W socketA - bartonie -
bedzie to mniej wydajne.

Poza tym, z tego co wiem, ten A64 jest bardzo wydajny rowniez w 32 bit
srodowisku.

No i patrzac na cene - prawie taka sama...

--
  .: Bartosz Śmigaj
  .: mail :: smigaj@post.pl