Problem z padem Logitech Dual Action P O M O C Y

Autor: Baniak <baniak_NO_SPAM_at_galileusz.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 16:01:40 MET

Witam
Mam pewnego problema z w.w. padem, nie wiem po prostu w jaki sposób
przełączyć sterowanie z analoga na D-pad
Strasznie mnie to irytuje bo jak na moje warunki to wybuliłem za niego
troche kasy a sterowania alnalogiem nie trawie. (Delikatnie powiedziane)
Poradźcie cos może jest jakieś ukryte ustawienie które to przelancza, razem
ze sterownikami dostałem program "Logitech Profiler" ale niczego do
przełączania tam nie znalazłem (Chyba ze cos przeoczyłem).
Pomóżcie cos plizzzz !
Pozdrawiam :
BaniaX