Re: Jaka DVD-RW?

Autor: Jacek <nospam_at_nospam.pl.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 14:53:30 MET

Użytkownik "Artur" <vanilla2@interia.pl> napisał w wiadomości
news:csb6q4$7vb$1@stargard.srg.vectranet.pl...
> Zamierzam sie z kupnem nagrywarki DVD-RW...jakiego producenta
wybralibyscie:
> BENQ, LG, HP czy PHILIPS?

Też mam dylemat wyboru DVD RW i z tych wymienionych wybrałbym BENQ.
Ja będę wybierał pomiędzy NEC 3520 Pionner 108 i Toshiba 5327.
Jak na razie jestem najbardziej przekonany do Toshiby,testów NEC-a jeszcze
nie widziałem.
Na Toshibie jeszcze nigdy się nie zawiodłem osobiście, a jako sprzedawca
nigdy nie odsyłałem napędów tej firmy do serwisu.
Podobnie zresztą jest w sytuacji Pioneer-a.

Pozdrawiam

Jacek