Iiyama 430 - zgłupiałem

Autor: Szymon Kosok <szymon.kosok_at_i.hate.spam.nootoplist.com>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 13:55:09 MET

Witam,

Od 3 dni jestem posiadaczem monitora ProLite 430B. Wszystko fajnie,
monitor elegancki, ale ... No właśnie, jest ale. Zacznijmy od kolorów,
przy fabrycznych ustawieniach czerwonego było tyle że np. na zdjęciach
obiektu zwanego człowiekiem w czerwonym czymś robiły się jasno-białe
plamy na ciele. Wyregulowałem to zmieniając jasność, kontrast i
temperaturę kolorów. Mimo wszystko, dalej np. teraz pisząc wiadomość
muszę się odwracać co jakiś czas, bo hm... jakby to powiedzieć ...
draźni mnie obraz. Poza tym mam trochę inne kolorki w niektórych
miejsach. Np. jasny szary na mojej stronie jest jasnym kremowym. :| Mam
też wrażenie jakby lewa strona była bardziej oświetlona niż ta prawa. No
i najważniejsze. Ponoć przy 16 ms nie powinno widać smużenia, prawda? No
a ja widzę, przy głupim przesuwaniu okna. (np. GG, smużą mi się literki)

Dodam że robiłem auto-setup z Test.bmp na tapecie. (przy okazji źle
wyregulował "Phase", bo widziałem fale na tych środowych paskach w Test.bmp)

Co radzicie, bo ja już nie wiem ...

Pozdrawiam,
Szymon Kosok