Re: nowy komp, migotanie LCD, wyniki benchmarka

Autor: allerune <pisz_at_na.gg>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 13:37:28 MET

Użytkownik "Blesso" <blesso[no spam]@wp.pl> napisał w wiadomości
news:csabr9$31l$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "allerune" < napisał >
> _____________________
>
> czemu sie dziwisz ?
> kupiles xtra procek i dziadoska grafe a chcesz miec niezmiemskie osiagi?

Bo ostatnia gra w jaka gralem byla Civilisation 2 :), bardziej mi jest wiec
potrzebna moc przerobowa procka niz grafiki. Niemniej jednak zdziwilem sie
ze grupowicze o bardzo podobnym sprzecie (moze radki bez dopisu 'advantage')
mieli duzo lepsze wyniki, pytanie bylo czy to normalne dla mojego sprzetu...
skoro tak to nie bede plakal, po prostu za rok-dwa wymienie karte graficzna
(choc watpie ;).

--
allerune
GG:3236908