Czym sie roznia?

Autor: Adam <mileccy_at_neostrada.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 11:31:02 MET

Witam dwa dni temu sprzedalem karte graficzna i szybko musze zdecydowac sie
na jakis nowy model przy aktualnym zestawieniu podzespolow:

AMD Sempron 3100+
Gigabyte K8NS PRO
512 Ram GoodRam

Zastanawiam sie nad Radeonem 9600XT ale roznica pomiedzy Pro jest niewielka
i nie ma takich w hurtowni i kupie jednak z wersja PRO....tylko ze jest ich
kolejne kila rodzaji te ktore mam do wyboru to:

RADEON 9600PRO 128MB 128BIT TV/DVI ADVANTAGE SAPPHIRE - 328
RADEON 9600PRO 128MB 128BIT TV/DVI SAPPHIRE - 366
RADEON 9600 PRO 128MB 128BIT - 337 (Gigabyte)

ceny bez vat (22%)

Powiedzcie mi czym sie rozni wersja Sapphire od wersji z Advantage?

I czy lepiej zdecydowac sie na GIGABYTE'a czy na SAPPHIRE'a?

I ostatnie pytanie co o tym sadzicie za 350 zloty:

Pozdrawiam wszystkich grupowiczow i z gory dziekuje ze wszelkie
odpowiedzi...:)