Re: Czyżby jednak lipny Cheftec ??

Autor: pisarz <qq_at_qq.co>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 09:44:10 MET

Witam serdecznie !
    Kiedy i za ile kupiłeś zasilacz?
    Odnoszę wrażenie, że firma psuje markę. Dlaczego obecnie ceny
zasilaczy chiefteca są sporo tańsze od konkurencji? Skoro technologie są
podobne, a cena niższa to, wg mnie, musiało odbyć się kosztem jakości
(elementy niższej jakości, usunięcie niektórych). Zaczyna się to czkać.
Dosłownie wczoraj kolega ze sklepu mówił mi o padającym jego egzemplarzu.
Objawy podobne do Twoich: napięcia ledwo w normie, a jedno (+12V) znacząco
poza normą. Na tym forum nieśmiało pojawiają się watpliwości co do
poprawnej pracy kompa właśnie z chieftecami, ale fanatycy chiefteca
wykluczają tu ewentualne źródło problemu. Na forum pclab gość z serwisu
pisze, że coraz więcej do nich trafia. Nie życzę Ci roli kolejnej
jaskółki.
    Mam nadziję, że niniejszym wkładam kij w mrowisko.
    Sam muszę zmienić zasilacz na mocniejszy (obenie mam 350GTF), myślałem
o 420 DF, ale mam coraz więcej wątpliwości co co słuszności wyboru.
    Pozdrawiam
        Darek