Re: komp i cz-bialy monitor

Autor: Wiktor S. <wswiktor_at_poczta.fm>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 23:41:23 MET

> Zgadza sie:) Z 30 min szukalem ikon po pulpicie.

Już się nauczyłem kolejno skrótów klawiaturowych na pamięć,
żeby przywrócić jakąś normalną rozdzielczość ;-)

> W sumie ciekawi mnie
> czy jest jakies sensowne zastosowanie dla takiej podzialki...

Np. w pełnoekranowych grach (raczej starszych), do oglądania filmów o
niskiej rozdzielczości bez skalowania... z tych powodów windows zezwala na
tak niskie rozdzielczości (bo po co ma ograniczać sprzętowe możliwości
karty), ale jako rozdzielczość pulpitu to się wybitnie nie nadaje. Zresztą
już 3.x domyślnie startował w 640x480, w XP zwiększono do 800x600, a
niższych rozdzielczości nie ma na standardowym suwaku i trzeba się
doszukiwać.

> Przeciez na pewno nie nadaje sie to na podstawowy ekran.

Nie każdy musi być podstawowy... może być jakiś egzotyczny wyświetlacz,
jakiś telefon z Windowsem cy cóś ;-)

--
Azarien
wswiktor&poczta,fm