Re: GF6600 zarowno cenowo jak i wydajnosciowo odpowiada X700

Autor: bigOS <gilboy_at_california.com>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 21:41:11 MET

> fajnie, a sa moze wersje na agp?

nie ma i najpewniej nigdy nie bedzie

> bo jak nie to dla mnie sytuacja nadal
> pozostaje bez zmian, czyli nadal planuje zakup gf6600, choc chetnie bym go
> wymienil na jakis odpowiednik ati (ale nie chce brac starego
> technologicznie 9800) :(

technologia moze i nowsza ale wydajnosc praktycznie prownywalna, przewaga
6600GT w zasadzie mocno zmniejsza sie po podkreceniu kart ze wzgledu na
lepsza podkrecalnosc r9800pro, poza tym zalezy w co chcesz grac bo np HL2
bedzie lepiej dzialalo na r9800pro, na ktorym z kolei bedziesz musial
mocniej ciac detale w d3

BTW: FX5200 to tez nowsza technologicznie karta od GF4600Ti ale ja nie
mialbym akurat w tym wypadku watpliwosci ktora wybrac