AZ tak goraco?

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 21:31:28 MET

Zmienilem dzisiaj stara plyte Shuttle Spacewalker na Epox 8RDA3I pro, oraz
RAM na 512 ddr TwinMos CL2.5. Zamontowalem, skonfigurowalem, i jestem bardzo
zadowolony z wydajnosci i stabilnosci... martwi mnie jedna rzecz...
TEMPERATURA!

SpeedFan pokazuje temperature procka pomiedzy 47 a 60 C (to by sie jeszcze
dalo wytrzymac), chipsetu (NFORCE 2 Ultra - 40-46C), ale, co najgorsze,
HDD - 53C! Dziwne to jest zwlaszcza uwzgledniwszy ze wymienilem wentylator w
zasilaczu na Arctic Cooling TC FAN PRO, i taki sam zamontowalem z przodu i
ustawilem zeby zasysal powietrze do srodka. Wentyle chodza na pelnych
obrotach, a obudowa jest normalnie goraca (tak gora, jak i przedni panel
obudowy normalnie cieple sa)... az sie boje. Co na to poradzicie? Bo nie mam
juz miejsca zeby dodatkowe wentyle dolozyc... chyba zeby obudowe ciac;)...