Re: PC + TV - jaki sprzet

Autor: haine <xx_at_xx.xx>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 19:24:13 MET

On Fri, 14 Jan 2005 17:13:02 +0100, Piotr Roszkowski <proszkow@wp.pl>
wrote:

>Witam
>Nie wiem czy to odpowiednia grupa, ale wiekszosc watpliwoasci dotyczy
>wyboru konfiguracji kompa.
>Chce zlozyc sobie malego kompa specjalnie do ogladania filmow na TV.
>Dodatkowo wlozylbym do tego karte TV-SAT SkyStar 2.6c do odbioru kanalow
>satelitarnych.
>Czy ktos moze juz probowal robic cos takiego i moze ma doswiadczenie
>jaka jest wymagana do tego moc obliczeniowa.

Ja zrobiłem coś takiego. SS2, stara płyta na BX, PII 450MHz, 128MB RAM
i dekoder DXR3. Dzięki sprzętowemu dekoderowi, procek wykorzystywany
jest max w 50% (przy programach kodowanych), a jakość obrazu na TV
jest o niebo lepsza niż z TV-OUTów kart graficznych. Przy zastosowaniu
DXR3 karta graficzna i dźwiękowa jest zbędna. Całość chodzi na
Linuksie i VDR, sterowanie z pilota, DVD i Divxy można odtwarzać bez
specjalnych problemów. Można nawet dorzucić analogową kartę TV i
zrobić sobie combo:)

haine