Re: nieprodukowana płyta w serwisie

Autor: Witiia <witiia_kasuj_bo_spam_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 15:59:49 MET
Message-ID: <cs8mor$p38$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Dnia 2005-01-14 13:26, Użytkownik tbg napisał:

> jezeli nowa plyta ma wszystko to co kosztowala stara (a jest nowa i pewnie
> pare dodatkowych bajerow ma), wspolpracuje z cala reszta komponentow, ktore
> byly podczepione do starej to w czym problem? jeszcze do przodu na tym
> wyjdziecie, a i gwarancja biegnie od nowa. pamietaj, ze 100 zl wydanych na
> komputerowe czesci w 2002 to nie te same 100 zl w 2005. wtedy za tyle
> dostales o wiele mniej niz dzis po spadkach cen prawie na wszystko.

dzięki wszystkim za odpowiedzi. Okazało się, że dostaną taką samą płytę
jak miałem, tylko że nową :)
Widocznie producent trzyma gdzieś zapasy dla serwisu

-- 
[ Witiia ]
[ NF7 rev.2 ][ 2500+ ][ QC-80 Alcu ][ 2x256 GoodRam ]
[ MSI FX5600 Ultra II ][ Samsungi 60 5400 & 80 7200 ]
[ LiteOn  832S ][ Enlight HPC-300-202 ][ Nec FE700+ ]
Received on Fri Jan 14 16:00:25 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 14 Jan 2005 - 16:51:28 MET