Re: asusy 865pe - czym sie roznia?

Autor: macminer <macminer-junkout_at_polbox.com>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 13:45:41 MET

Mariusz wrote:
> Podobno asusy na i865 i i875 mają jakiś błąd technologiczny - ale to
> plotka. Ja się poddałem po wymianie płyty na inny egzemplarz, gdzie było
> dokładnie to samo. Polecam Abita, MSI, Gigabyta.

Mój, kupiony w grudniu, p4p800 dlx zachowuje się OK pod każdym względem.
Nie sądzę więc, żeby wchodził w grę jakiś "błąd technologiczny". Prędzej
przypuszczałbym, że jakaś seria została źle potraktowana np. przy
transporcie (zbyt niska temperatura? zbyt duża wilgotność?) albo, że
znów (tak jak wcześniej w Abitach) jakiś konkretny komponent
(kondensator?) zawodzi.

Zresztą te płyty Asusa na i865 nie są już nowe i od mniej więcej roku
zbierają bardzo pozytywne oceny w różnych testach czy recenzjach (nie
tylko Chip i nie tylko polskie). Nie sądzę, żeby przy tylu różnych
testach nie zauważono problemów, gdyby dotyczyły ogólnie wszystkich
Asusów na i865.

--
macminer