Re: jak podłączyć matryce od laptopa do zwykłej karty graficznej?

Autor: GeorgeY2K <georgey2k_at_wp.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 12:48:10 MET

> W takim razie chyba najlepszym rozwiązaniem będzie zakup dyktafonu
> cyfrowego / taniego laptopa.
i tu jest problem bo brak mi kaski na laptoka (potrzebny minimum pIII 450 a
co innego ze nie włoże do laptopa profesjonalnej kart dzwiekowej) a dyktafon
cyrowy moze i jest fajny ale taki z dobryi przetwornikami kosztuje też sporo
a ja nagrywam wypociny mojej kapeli albo przerabiam komputer w mały sampler
i najzwyczajniej w swiecie upierdliwe jest wozenie monitora nawet jak ma on
14 cali