Drukarka wielofunkcyjna - wypowiedzcie sie prosze

Autor: lukas3339 <lukas3339_at_get.net.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 12:01:50 MET

Poniwaz moj Canon dogorywa bede wkrotce zmuszony kupic nowa drukarke. Ale
patrze sobie na te combo drukarka + ksero i widze ze ceny sa juz dosc
przystepne wiec zastanawiam sie nad kupnem. Generalnie to nie ukrywam ze
podstawowe znaczenie maja cena zakupu oraz koszta eksploatacji. Nie zalezy
mi na szybkosci czy super jakosci. Ot zwykle zastosowania domowe powiedzmy
tygodniowo drukuje 30 stron a4 i moze tyle samo kseruje wiec wystarczy cos
najprostszego. Co mozecie mi polecic.
Czy cos takiego:

albo:

da rade? Z tego co wiem to HP maja drozsze tusze wiec nie wiem czy jest
sens. W sumie i tak korzystam z zamiennikow ale aktualnie za tusz czarny do
Canona place ok 10zl wiec fajnie by bylo gdyby tusze do tego nie kosztowaly
jakos duzo wiecej ( no toner do ksero wiem ze jest drozszy ale tez chcialbym
mozliwie najtanszy tym bardziej ze jakosc jest dla mnie malo istotna ).Co
sadzicie?
pozdrawiam

--
lukas3339