Re: laptop dla szefa

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 11:47:46 MET

"BQB" 41e79ff3$1@news.home.net.pl

> Ja poprostu nie dodałem kilku rzeczy zewnętrznych, które raczej by się
> nie przydały - np takie jak zewnętrzny dysk itp, ale rzutnik to jak
> najbardziej się przyda ;-)

Już po wysłaniu:

    Cena 48 492,00 PLN (bez VAT-u) Dodaj do koszyka
    59 160,24 PLN (z VAT-em)

-=-

Pamiętam, jak swego czasu zakupiono karty 3Com zamiast na przykład SMC.
Karty 3Com były trzykrotnie :) droższe od SMC, miały dożywotnią gwarancję,
podczas gdy SMC tylko pięcioletnią i były o około 30 procent wolniejsze od
owych SMC. (albo SMC były o 30 procent szybsze od 3Com -- wbrew być może
pozorom to co innego znaczy)

-=-

Do notebooka przyda się jakiś pojazd opancerzony (dane
zapewne są bardzo cenne) oraz kierowca i obstawa/ochrona.

E. :)