Re: PamiÄ?Ä? Wirtualna

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 09:33:59 MET

Thu, 13 Jan 2005 00:04:31 +0100, na pl.comp.pecet, Łukasz Skowroński
napisał(a):

> O jakie kodowanie chodzi?? i gdzi mozna je ustawic jakbyc mogl mi wyjasnic

Najpierw idz tu:
http://usenetowa.lameriada.com/

A potem wroc na grupe z nieco wiekszym zasobem wiedzy.

BTW - ja mam pamiec wirtualna ustawiona tak jak RAM - 512MB, ale mozesz
miec mniej, to zalezy ile pamieci uzywasz przy pracy na kompie. Aczkolwiek
wartosci pomiedzy 256 a 512 wydaja sie byc ogolnie optymalne. I jeszcze
mozesz zrobic osobna partycje, a lepiej jeszcze na osobnym dysku (szybkim!)
niz systemowy ta pamiec wirtualna i nieco lepiej powinna chodzic. Ale
generalnie jak wrzucisz ja na C:\ to tez przezyje ;)

Tylko jeszcze powiem cobys ustawil ja "na sztywno", tzn. gorna i dolna
wartosc ma byc taka sama.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl