Re: ATI RADEON 9600 za 298 zł

Autor: CFR <cfr_at_antyspam.poczta.onet.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 01:48:33 MET

krimisek napisał(a):

> Oczywiscie mi doom chodzi b. dobrze na mojej karcie w rozdzielczosci 640x480
> i minimalnych detalach:P

Eee tam, jak gram na czymś takim (Szafirek 9600), 800/600, jak dobrze
pamiętam to tylko AA mam wyłączony. Reszta detali jest na Medium
Quality. Odpaliłem gierkę z High Quality i wszystko jest bez zmian - ok.
Tylko muszę poczekać na jakieś potworki, bo wszystkie na poziomie
wyeliminowałem i szukam wyjścia :)
Sprawdzę jeszcze,bo sam jestem ciekaw jak mi gierka pójdzie z AAx2 a
może nawet 4 ;)

Pozdrawiam
CFR

Ps. Karta podkrecona: procek 324/420, pamięć 202/250.