Wycena zestawu

Autor: RED <bgates_at_microsoft.com>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 00:58:31 MET

Witam, pomimo że wysłałem ten post kilka godzin temu, do tej pory nie widzę
go na grupie, jeżeli się pojawi/ł to sorry.

Witam, nie ściemniając podaje od razu co jest do wyceny :)

Płyta Epox 8rda
Proc: AMD 1700+ JIUHB (spokojnie idzie na 2600+ czyli 12.5x166, ale chodził
tak maksymalnie 5 godzin)
Pamięć 256MB 333Mhz
Obudowa midi tower ATX
Zasilacz: Chieftec 1136H
Grafika: gf 3 TI 200
Monitor IIYAMA LS902UT 19"
cdrom LG x52
cdrw Liteon
sieciówka 10/100Mbit LG
dysk Seagate 80GB 7200rpm
floppy, klawiatura, mysz

Wszystko sprawne 100%. Monitor jeszcze ma 2.5 roku gwarancji, zasiłka
półtora roku gwarancji. Dysku nie chce mi się sprawdzać, ale chyba nie
przekroczył więcej niż 2 lat, i chyba też jeszcze jest na gwarancji.