Gniazdo na zasilanie wentylatora procesora, jak to się fachowo nazywa???

Autor: dylan <dylanUSUN_TO_at_interia.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 23:58:41 MET

Witam,

Ostatnio zakupiłem kilka procesorów do chłodzenia obudów i wszystko było
super gdyby nie fakt że dwie płyty mają tylko jedno gniazdo zasilające
wiatraki (i te są już wykorzystane przez procesor) pozostałe Abity mają po 3
i tym się zasugerowałem przy zakupie...
Mam pytanie jak fachowo się nazywa taka przejściówka (o ile takie coś
istnieje) żeby można było by podłączyć z wiązki z zasilacza. Podłączenie
prowizoryczne mnie nie interesuje, komputery nie są moje.

Pozdrawiam i dziękuje
Daniel