Re: Producenci zasilaczy

Autor: atman <kamko2>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 22:33:46 MET

> A ile zaplaciles?
No troszke dałem - 289zł,ale po dniu użytkowania musze coś przyznać z bólem
serca.Ponieważ już od jakiegoś czasu staram się wyciszyć kompa to ten zakup
mi w tym nie pomógł.Zasilacz jest teraz najgłośniejszy niestety.A mam
dodatkowo 2x80mm w obudowie + na procku(wszystko Arrctic Cooling) + wentyl
na grafice(niesłyszalny). Wcześniej miałem jakiegoś HuntKey'a z wentylatorem
Arctic Cooling też i było ciszej,tylko że nie wyrabiał z napięciami.
Właśnie się zastanawiam nad wymiana tego NeoTEC'a na Tagana, bo jest taka
możliwość,no ale zobaczymy do poniedziałku.A tak w ogóle to jest teraz
okazja na allegro bo ktoś ma trochę używanych miesiąć tych NeoTEC'ów po
269zł

--
kamko