Re: asus P3V4X problem z podłączeniem

Autor: Zeus <nie_at_podam.com.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 21:41:19 MET

Dnia Thu, 13 Jan 2005 21:35:23 +0100, Adamek w wiadomości
<news:cs6m2b$hao$1@korweta.task.gda.pl> napisał(a):

> Karta raczej nie bo sprawdzałem Gforce4 Mx kumpla i jest to samo
> a moj radeon 8500 dziala bez probelmow na asusie p3b-f.
piski długi dwa krótkie oznaczają kartę graficzną. W takim razie stawiałbym
na uszkodzoną płytę główną - brak komunikacji z kartą graficzną
najlepiej byłoby przetestować procek i pamięć na innej płycie aby mieć
pewnośc - jak działają w innym kompie to walnięta jest płyta

--
Pozdrawiam
Zeus