asus P3V4X problem z podłączeniem

Autor: Adamek <adamek_bananek_at_interia.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 21:06:02 MET

Witam. Właśnie kupiłem płyte asus p3v4x i mam spory klopot z jej
podlaczeniem.
Płyta jest na chipsecie Via i mam do niej proca PIII 850 MHz
256 MB RAM-u.
Juz nie wiem co mam zle podłaczone bo probowalem juz ze 20 kombinacji.
Problem przedstaiwa sie nastepujaco:
Jak podlacze wszystko potrzebne tzn. proca ram grafike i dysk to komp
wogóle nie wstaje. Nawet monitor sie nie odpala o biosie nawet nie
wspominajac.

Jest tylko jedno dluższe pikniecie, dwa krotsze a na koniec niewiadomo
jaki sygnal i dalej nic.

Czy moze zle cos podlaczam albo ta plyta nie obsluguje tego proca
(sprzedawca powiedzial ze bez problemu lata do 1 GHz).