Re: Abit BF6 + Pentium III

Autor: papużki <papuzki74(ciach)_at_op.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 20:38:03 MET

> Dzwięk "modulowany", sinusoidalny. W czym rzecz?

Witaj
Miałem tą płytę. O ile nie próbowałeś proponuje wyjąć wszystkie karty,
pamięć, odłączyć kable od zasilania od płyty i restartować bioska.
Później Podłącz zasilanie i odpal go, wyłącz. Zainstaluj pamięć, odpal i
wyłącz. Potem Grafa odpal i wyłącz. później napędy...
Nie wiem dlaczego ale mój Abit lubił się w ten sposób powiesić. Dopiero te
czynności stawiały go na nogi

Pozdr
Andrzej