Re: Co zupgradowac ?

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_wp.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 20:27:19 MET

abs napisał(a):
> Komputer do wszystkiego ze szczegolnym uwzglednieniem obrobki duzych plikow
> graficznych, 'wywolywania' plikow RAW. Chcialbym, zeby przestal sie dusic
> przy otwartej wiekszej ilosci programow. Konfiguracja nastepujaca:

> Athlon XP 1600+
> Plyta Gigabyte 7VRXP
> 256 MB RAM DDR 2100

bardzo mało ramu i do tego wolny...zapewne CL jeszcze tez wysokie

> Dysk Seagate Barracuda IV 60 GB

dokup dyska i zmontuj w raid'a,

> Grafike pomijam, bez znaczenia, nie gram. to co jest jest ok.

> Od jakiegos czasu nie nadaza za wymaganiami. Co zmienilibyscie w pierwszej
> kolejnosci ? Ja stawiam na conajmniej 2x wiecej ramu. A potem procesor i tu
> rodzi sie pytanie: co maksymalnie moge wsadzic do tej plyty ? Czy warto
> plyte zmienic na nowsza, szybsza czy tez nie jest to jeszcze tak stary
> sprzet ?

Procesor warto też warto zmienić na technologię wyżej np. XP wykonanego
w 0.13 np. Barthona 2600+ jeszcze jak by była wersja Mobile to już
całkiem fajnie by było... ;)

upgrejdować można powiedzmy w nieskończoność ;)